.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حجت الاسلام گواهی :
هر نماینده مازندران سنگ خود را به سینه می‌زند!
شمال نیوز : گواهی گفت: اگر نمایندگان در مازندران متحد می‌شدند، این وضعیت را در استان شاهد نبودیم، لذا باید به کسانی رأی دهیم که اولاً قصد خدمت داشته و ثانیاً برای خودشان در جمهوری اسلامی کیسه ندوخته باشند که چنین کسانی یا زمین می‌خورند یا دیگران را به زمین زده و عقب می‌اندازد.

شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در مراسم چهلمین روز از شهادت شهید فیروزآبادی، حضور ایران را در سوریه را بنابر درخواست آن کشورها بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در مراسم چهلمین روز از شهادت شهید عبدالرحیم فیروزآبادی، عمق نفوذ معنوی امامان را عامل دفاع امروز رزمندگان از حرمین پس از گذشت 1400 سال از شهادت آنان دانست و اظهار کرد: روز‌به‌روز پایه و اساس اسلام در جهان درحال رشد است.

وی افزود: دشمنان با مقایسه دوران حضور و حکومت امویان در شام و بنی‌العباس در بغداد، امروز به ترس خود از حضور شیعیان سبزپوش به جای آنان در این مناطق و رشد فزاینده تشیع در جهان اقرار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با مقایسه وجود چشم‌گیر تصاویر امام راحل، رهبر انقلاب و سردار سلیمانی در موکب‌ها و معابر پیاده‌روی اربعین در عراق با دوران وجود تصاویر صدام در این کشور، خاطرنشان کرد: گسترش تشیع و انقلاب اسلامی امروز در قلب منطقه ریشه دوانده است.

وی با ابراز گلایه از برخی نظرات درباره مبالغ دریافتی رزمندگان برای حضور در سوریه، تصریح کرد: رزمندگان ما نه‌تنها پولی دریافت نمی‌کنند بلکه برای حضور در جبهه‌ها از جیب خود خرج می‌کنند، چرا که امثال فیروزآبادی‌ها به جبهه می‌روند تا در حقیقت از مرز و خاک ما دفاع کنند که دشمن طمع خاک ایران را نکند، لذا این عمل هم توجیه شرعی و هم اخلاقی، اعتقادی و عرفی دارد.

گواهی با بیان از دست رفتن بخش‌هایی از خاک ایران در دوران سلاطین گذشته، به انتقاد از برخی خیانت‌ها در دوران دفاع مقدس که موجب هشت ساله شدن آن شد پرداخت و با تأکید بر از دست نرفتن اندکی از خاک کشور در دوران جنگ تحمیلی، اظهار کرد: نگران آینده انقلاب نباشید چرا که امروز این پرچم به‌دست کسانی سپرده شده که از نسل اولی‌ها کمتر نیستند.

وی اضافه کرد: عده‌ای فکر نکنند با طمع‌ورزی آمریکا می‌توانند کشور را تصاحب کنند، چراکه سرداران و رزمندگان دفاع مقدس انقلاب را رها نکرده‌اند و فرزندان بسیاری از همینان در سوریه درحال جنگیدن هستند.

نماینده اسبق ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تأکید بر لزوم هوشیاری مسئولان در رفت‌وآمدهای دولت‌های غربی پس از برجام به کشور، تصریح کرد: به‌نام سرمایه‌گذار وارد کشور می‌شوند ولی به کام جاسوس عمل می‌کنند، مبادا به نام اقتصاد به کشور ضربات سیاسی وارد کنند.

وی با انتقاد از نگاه ضدارزشی برخی از حضور ایران در منطقه، بیان کرد: حضور امروز ایران در سوریه و عراق بنابر درخواست کمک این کشورها است و اگر ایران حضور نداشته باشد، ماجرای سقوط الرمادی پس از خروج ایران از عراق تکرار می‌شود.

خاک پای خبرگان 68 را باید سرمه چشمان خود کنیم

گواهی در ادامه با اشاره به انتخابات به‌عنوان یک موضوع بسیار مهم، اظهار کرد: ملت ایران دو آزمون بزرگ و سخت در پیش روی خود دارد، چرا که برخی از آن سوی مرزهای کشور دندان تیز کرده‌اند تا نتیجه آن را به سود خود به ثمر رسانند.

وی اهمیت مجلس خبرگان را ویژه برشمرد و تصریح کرد: امرور خاک پای خبرگان سال 68 را که آب پاکی را در دست دشمن ریخت و مردم را به انقلاب امیدوار کرد باید سرمه چشمان خود کنیم چراکه شخصیتی را به رهبری برگزیدند که پایه‌های انقلاب را محکم‌تر از زمان امام راحل کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران ادامه داد: دوران امام راحل مانند زمان پیغمبر (ص) بود، اما مردم ایران دوران رهبر بعدی را تبدیل به کوفه در زمان امیرالمومنین نکردند، از ایشان پیروی کرده و ایشان هم به‌خوبی رهبری کردند.

وی در اهمیت مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: ضمن تشکر از زحمات نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، یکی از علل مهم عقب ماندگی مازندران، به خاطر داشتن نماینده‌هایی است که ید واحده نشده و هرکس سنگ خود را به سینه زده، است.

گواهی در پایان گفت: اگر نمایندگان در مازندران متحد می‌شدند، این وضعیت را در استان شاهد نبودیم، لذا باید به کسانی رأی دهیم که اولاً قصد خدمت داشته و ثانیاً برای خودشان در جمهوری اسلامی کیسه ندوخته باشند که چنین کسانی یا زمین می‌خورند یا دیگران را به زمین زده و عقب می‌اندازد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.